Rütbe Ödüleri-Point Blank-Burak Cheat




Yandex.Metrica

Rütbe Ödüleri

Merhaba arkadaşlar 
Arkadaşlar bir çoğumuz rütbe atladığında acaba hangi silah gelicek diye soruyodur alın cevap:

Simdi aklınıza şu soru gelebilir " Ben ----- rütbesındeyım oncekı oduller gelecekmi acaba benım sucum ne ?"diye dusunmenız normal ben bunu malesef buldum ve çook uzuldum işte cevap :
Her rütbe atlandığında puan alındığı için ödüller 9 ekim tarihinden sonra rütbe atlayan arkadaşlara verilecek. Önceki rütbe ödüllerinin verilmesi söz konusu değildir
malesef arkadaşlar yeni çar açın onu kasın derim ben açtım bile 

Gelelim Hediyelere ... 


Bu Resim Küçültülmüştür.. Gerçek Boyuta Dönmek İçin Tıklayınız.. Orjinal Resmin Uzunlukları 1282x1745


Eğer fotoğraftaki yazıları okuyamıyorsanız fotoğrafın ustune sağ tık > resmi yeni sekmede aç diyerek daha iyi şekilde gorebılırsınız...