Wallhack, Rütbe Hack Bintang 4, Skill, No Respawn, HP120, Anti Banned 05.03.2013-Point Blank-Burak Cheat




Yandex.Metrica

Wallhack, Rütbe Hack Bintang 4, Skill, No Respawn, HP120, Anti Banned 05.03.2013


*Wallhack
*Skill Hack
*Quick Change
*Damage %50
*120 HP 
*Anında Canlanma
*Rank(RÜTBE) Hack
*No Respawn


Kullanımı:
1. Dosyayı İndirin
2. Rar'dan Çıkarın
3. Masaüstüne çıkartın
4. PB Launcher'ı açıyoruz
5. Hileyi Açıyoruz
6. Pb'yi başlatıyoruz ve hilemiz otomatik injekt edilecek.





___İndirme Linkleri___

14 yorum:

  1. maincit paylaşmasan olmazmı çalışmıyor 10 maincit denedim kalitesiz çok abi sne kendin yap dhaha iyi oluyor

    YanıtlaSil
  2. aynen d3dx9_43.dll dosyası eksik diyor maincit hileleri bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll hatası alanlar için paylaştım bak

      Sil
  3. anonim aksam üstü gerekli dller paylaşıcam o zmn al onu sytstem 32 ye atarsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam üstü dedin oldu 1gün

      Sil
  4. d3dx9_43.dll dosyası eksik diyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll dosyalarını paylaştım ordan indir

      Sil
  5. burak kardesim wh ler calışmıyor maincit olanlar 27.02.2013 tarihli hack gibi yap .kasadan sinyal sesi gelmeyince çalışmıyor

    YanıtlaSil
  6. kardeşim bendede bi sorun var kaç haftadır yardım istiyorum yardım etmiyorsunuz bende menü açılmıyor yönetici olarakta çalıştırdım olmuyor lütfen yardım edin burak kardeş

    YanıtlaSil
  7. rütbe hilesi nasıl bişey kaç rütbe atlıyon ban riski varmı

    YanıtlaSil
  8. Ahhh kardeşim çok pardon ben unttum senii tmm hazırlıyorum dllleri birazdan atarım

    YanıtlaSil
  9. burak kardeşim maincit dandik yha calısmıor xp de sende daha saglam hackler wardı onlardan paylaş ta indirek canımsın yha

    YanıtlaSil

Burak Cheat'e yaz